web
statistics
Malay Archives - Floor Mat For Cars
March 8, 2018
Calar Kereta

Cara Hilangkan Calar Kereta

nak tahu tak. hari tu saya pandu kereta kakak saya untuk ke rumah kakak saya setelah sampai di destinasi, saya pun nak masuk parking. tiba-tiba BOOM! saya ingatkan ruang kat bahagian depan kereta tu cukup untuk masuk parking tapi sebaliknya pula terjadi. sikit je lagi nak lepas. akibatnya, bahagian depan kereta kakak saya tu calar. mula-mula keluar dari kereta, ingatkan sikit jer sebab bunyi tak kuat tapi ini yang berlaku (rujuk gambar di bawah) rasa macam ‘arggghhhh. tidakkkkk. ya allah, apa yang aku dah buat kat kereta kakak aku ni’ tak sangka pula kejadian seteruk ini menimpa saya sebab selama […]
March 6, 2018
karpet kereta Ottman maroon

Aksesori Kereta Yang Hebat – Luaran dan Dalaman

Semua kereta memerlukan hiasan tambahan. Bukan sahaja kereta kos rendah yang biasa, malah kereta mewah yang dibeli dengan jumlah wang yang sangat besar juga mungkin memerlukan penambahan beberapa aksesori  kereta sebaik sahaja dibeli. Tanpa penambahan aksesori, sesebuah kereta mungkin gagal untuk memberikan keselesaan yang diidami atau tidak dapat memberi daya tarikan sepenuh yang bersepadan. Kategori aksesori kereta yang berbeza Secara lazim, aksesori kereta dibahagi kepada dua kategori utama yang berbeza. Dua kategori utama tersebut adalah:- Dalaman Luaran Bila sebut pasal aksesori dalaman, yang dibincang selalunya meliputi permaidani, TV mudah alih, pemain DVD, sarung kerusi dan sebagainya. Aksesori luaran pulak adalah […]
March 2, 2018
Kereta terpakai

Cara Beli Kereta Terpakai dengan Mudah

Aku ingin ceritakan sedikit tentang kereta yang I baru beli beberapa hari dulu. Tak terlintas pun di fikiran saya pembelian kereta terpakai ini jadi sangat mudah. Alhamdulillah saya yakin dan percaya ianya pertolongan yang di hantar oleh Allah kepada saya di saat hambanya di ‘anianya’ Ketahui lah bahawa doa orang di aniaya itu sangat makbul di sisi Allah. doalah. mohonlah pertolongan dari Allah. ini adalah kisah benar dari saya sebagai orang yang di aniaya. Knapa saya beli kereta kelisa terpakai? begini ceritanya. dulu saya pakai kereta myvi. tapi akibat saya di ‘sabotaj’ oleh seseorang individu menyebabkan saya sudah tak boleh […]
May 25, 2017
red ottoman car floor mat

Kenapa Perlukan Karpet Kereta Ajaib Ottoman?

Adakan anda mengalami masalah sudah pergi ke kedai cuci kereta untuk cuci karpet kereta anda tetapi masih rasa tidak bersih? Adakah anda menghadapi masalah seperti berikut: Karpet kereta nampak terlalu kotor, segan sangat apabila perlu tumpang orang lain. Mempunyai kanak-kanak yang suka minum dan makan dalam kereta. Kebarangkalian besar air minuman tertumpah ke atas karpet dan jadikannya basah, kotor dan berbau busuk. Karpet kereta anda tidak ketat dan anda perlu selalu menyesuaikannya kepada kedudukan asal. Permukaan karpet terlalu licin yang mengakibatkan kaki anda selalu tergelincir. Jika apa-apa yang dinyatakan di atas merupakan masalah yang anda sedang menghadapi dengan karpet yang […]